Administrari de imobile

Cui se adreseaza serviciile de administrare?

 

Serviciile se adreseaza in special persoanelor care au unul sau mai multe imobile de care nu se pot ocupa deoarece:
• Sunt plecati din Targu Mures in strainatate sau in alte localitati;
• Sunt cetateni straini investitori in Targu Mures;
• Sunt investitori in imobiliare care nu au timp sau energie sa se ocupe de acestea;
• Sunt firme cu mai multe proprietati si care nu au personal calificat pentru administrarea de imobile.

 

Doar noi iti putem garanta ca imobilele tale vor fi administrate de o echipa profesionista cu experienta de peste 13 ani în acest domeniu, de o firma cu un portofoliu mare de imobile in administrare, cu servicii la standarde europene de calitate si la tarife avantajoase.

 

Ce iti oferim?

 

Pentru administrarea imobilului tau iti oferim urmatoarele activitati:
• Sprijin la inchirierea imobilului tau, cautarea selectiva de chiriasi pentru imobilul tau, la chiriile cele mai bune de pe piata;
• Incheierea contractului de inchiriere cu clauze foarte avantajoase pentru tine;
• Incheierea de procese verbale de predare / primire a imobilului, a mobilierului si a utilitatilor;
• Incasarea chiriilor;
• Gestionarea sumelor de bani incasate, efectuarea cheltuielilor necesare si raportarea corespunzatoare;
• Transferuri banesti in tara si in strainatate;
• Verificarea si plata facturilor (intretinere, apa, energie electrica, gaz, telefon, TV, internet, cablu), a impozitelor si taxelor catre Administratia financiara, Primarie etc.
• Asigurarea de personal specializat in functie de situatiile aparute (instalator, electrician, zidar, zugrav, contabil, avocat etc.);
• Administrarea contractelor de intretinere pentru instalatiile detinute în imobile (gaz, energie, apa-canal, TV, internet);
• Asigurarea imobilului si urmarirea incasarii despagubirilor;
• Reprezentarea intereselor proprietarului faa de terti (autoritati publice, societati de furnizare a utilitatilor, asociatii de proprietari etc.);
• Reprezentarea fiscala;
• Administrarea documentelor care atesta proprietatea imobilului (extrase CF, contracte, alte documente);
• Vizitarea regulata a imobilului;
• Administrarea lucrarilor de renovare a imobilului si amenajare a acestuia in functie de dorintele proprietarului;
• Obtinerea de aprobari, modificari de contracte utilitati (telefon, energie electrica) la închirierea imobilului catre persoane juridice;
• Urmarirea comportarii in timp a constructiei, verificarea si evaluarea starii generale a imobilului;
• Inspectarea imobilului, a starii lui si preluarea acestuia de la chirias, la terminarea contractului de inchiriere;
• Servicii conexe cu scop de valorificare optima a proprietatii (retusari, amenajari, relocari, utilari, curatenie, menaj, paza etc.).

 

Daca te-am convins de avantajele oferite de Euro Imobil te rugam sa completezi formularul “DORESC ADMINISTRARE”. Iti multumim.


<< Exclusivitati si reprezentare                                                                                    Auditari si relocari de chirii >>

 

Contact - Lasa un mesaj